 |
תצפית ומחקר בכוורת הניידת עם דפנות הזכוכית.
|
 |
הדבורים הם הגפיים של הצמחים ביכולת הרבייה האומנם ? באלו תחומים נוספים?
|
 |
כיצד יוצרים סביבה מקיימת לדבורים ואיך יכול כל אחד מאיתנו בביתו לעזור לקיומם.
|
 |
מהם צמחים "צופניים" מלשון צוף ואיך ניתן לטפח אותם.
|
 |
התפקידים המרכזיים של הדבורים לאדם, לעולם החי והצומח ולעולם כולו.
|
 |
האבולוציה של הדבורים והתפתחותם בעולם.
|
 |
בניית כוורת כיתתית/קהילתית להצלת הדבורים בעולם. פעילות הכוללת:
א. ייצור כוורות בעבודת נגרות על ידי התלמידים במסגרת הכיתתית.
ב. השגת נחיל דבורים הכולל: מלכה מטילה , ביצים, ולד ודבורים עמלות.
ג. הצבת הכוורת בשטח המחייה שלה וקיום אירוע קהילתי/בית ספרי לכבוד הדבורים. הכוורת תוצב באזור בטבע או בבית הספר לפי החלטתכם.
|
 |
50,000 הדבורים שבכוורת הם בעצם ישות אחת, אורגניזם הנקרא "דבורית" – האומנם ?
|
 |
מצב הדבורים בעולם כשיקוף למערכת היחסים בין אדם לאדם ובין האדם לאדמה ולעולם.
|
 |
משבר היעלמות הדבורים מהעולם, החוקיות של הטבע והסיבות להיעלמותם.
|
 |
אחוז אחד מהדבורים בכוורת הם זכרים, האם הם פרזיטים ומיותרים בכוורת ? אם לא מה תפקידם?
|
 |
אויבים טבעיים של הדבורים ואיומי "טבע האדם".
|
 |
תוצרי הכוורת סגולותיהם ותפקידם.
|
 |
איך יראה העולם ללא הדבורים ומה הדרך לעצור את מגמת ההיעלמות של הדבורים בעולם.
|
 |
דבוראות עירונית בישראל- מדוע משקיעות עיריות ברלין, ניו-יורק ואחרות בדבוראות עירונית? |